ko bi rekao
Luksuzni brend koji su svi obožavali je u velikom problemu: Niko više ne kupuje njihovu odeću
Britanski luksuzni brend Barberi zabeležio je polugodišnji gubitak zbog pada prodaje jer je njegov novi izvršni direktor rekao da "hitno deluje" na stabilizaciji poslovanja.
Brend, koji je pretrpeo veći pad potrošnje na luksuz, u četvrtak je prijavio prilagođeni operativni gubitak od 41 milion funti.
Prihod je pao za 22 procenta na 1 milijardu funti u šest meseci do 28. septembra, sa 1,3 milijarde funti prethodne godine, povučen slabijim rezultatima u Aziji i SAD. Ostvario je gubitak pre oporezivanja od 80 miliona funti, u poređenju sa profitom od 219 miliona funti prethodne godine, prenosi Fajnenšl Tajms.
Izvršni direktor Džošua Šulman rekao je da slab učinak „proizlazi iz nekoliko faktora, uključujući nedosledno izvršenje brenda i nedostatak fokusa na našu osnovnu kategoriju gornje odeće i naše ključne segmente kupaca“.
Bonus video:
(Espreso/Biz portal)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!